Retourneren

Hoe vraag ik een retourformulier aan?

U wilt uw bestelling of een deel daarvan retourneren omdat deze niet is wat u ervan verwachtte? Jammer, maar uiteraard is dit geen probleem en mag u het product retourneren. Wij verzoeken u vriendelijk het product onder vermelding van uw ordernummer, naam en adresgegevens te versturen naar: klantenservice@welovesilver.nl.

Na hoeveel dagen mogen producten nog geretourneerd worden?

U heeft recht op een afkoelingsperiode van 48 uur om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Vanaf het moment van de retourmelding heeft u nog 48 uur de tijd om het product aan ons te retourneren.

Mogen alle producten van WeLoveSilver geretourneerd worden?

Producten van WeLoveSilver kunnen alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Let op! Oorbellen kunnen i.v.m. hygiëne niet geruild worden.

Wat zijn de kosten voor een retourzending?

De kosten voor het retourneren komen voor uw eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 2,73 voor brievenpost en € 7,25 voor pakketpost, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Na ontvangst van het product zullen wij het verschuldigde bedrag inclusief de door ons in rekening gebrachte verzendkosten aan u overmaken. Wanneer er sprake is van een retour met slechts een gedeelte van de totale bestelling, wordt alleen het bedrag van het desbetreffende artikel teruggestort exclusief de door ons in rekening gebrachte verzendkosten.

Wat gebeurt er als mijn retourzending beschadigd aankomt?

Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als de producten niet beschadigd of zichtbaar gebruikt zijn. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde retouren worden niet in behandeling genomen, ongeacht de reden van retour zenden.

Eventuele hieruit voor vloeiende geschillen kunnen voorgelegd worden aan de geschillencommissie via het ODR platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Winkelwagen
0
3 halen 2 betalen