Garantie

Hoe lang heb ik garantie?

WeLoveSilver biedt een garantie aan van 48 uur na ontvangt van uw artikel (op uitzondering van oorbellen vanwege hygiëne)

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Een gebrek bij ontvangst (of het niet ontvangen van je bestelling) dient binnen 48 uur per mail kenbaar gemaakt te worden per mail op klantenservice@welovesilver.nl

Klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@welovesilver.nl. We nemen dan binnen 48 uur contact met je op.

Let op!
WeLoveSilver biedt helaas geen garantie op verkleuring. Verkleuring kan optreden door douchen, zweten, vloeibare stoffen of zuurgraad van de huid. Indien bekend is dat je huid een hogere zuurgraad bevat adviseren wij een laagje blanke nagellak aan de binnenkant aan te brengen.

Mijn aankoop vertoont een gebrek. Wat kan ik doen?

Neem dan alsjeblieft zo snel mogelijk contact op door een mailtje te sturen naar: klantenservice@welovesilver.nl. Vermeld hierbij a.u.b. je ordernummer en een foto van het kapotte product. Dan helpen we je zo snel mogelijk verder.

Winkelwagen
0
3 halen 2 betalen