Bezorging

Hoelang duurt de verzending?

Bestellingen die voor 15:00 worden gedaan gaan dezelfde dag nog met de post mee.
PostNL levert dit normaliter de volgende werkdag al uit (binnen Nederland).
Bestellingen die op vrijdag na 15:00 worden gedaan, worden op maandag verwerkt.

Zoals u van ons gewend bent doen wij zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. De bestelling wordt binnen 1 werkdag door ons verzonden. Gebruikelijk is dus dat u de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen na bestelling ontvangt (binnen Nederland). Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Belangrijk:

Met de feestdagen is het extra druk bij PostNL. Ook in de drukke periode worden alle bestellingen gewoon verzonden (mits voor 15:00 besteld). Het gebeurt bij ons nooit dat bestellingen een dag later verzonden worden i.v.m. drukte. Houdt u er rekening mee dat er een vertraging bij PostNL kan ontstaan in november en December. Mocht u er voor bijna 100% zeker van willen zijn dat uw bestelling op tijd aankomt, kies dan voor verzending met track en trace.

Wat zijn de tarieven voor het versturen van pakketten?

De vermelde prijzen op de website zijn inclusief verzendkosten (binnen Nederland). Wilt u een track een trace code? dat kan maar die kosten worden bij het afreken wel doorberekend.

  • Als pakket (met track & trace) à €4,09
  • Aangetekend (met track & trace) à €6,65

Alle bestellingen binnen Nederland worden gratis verzonden.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Jouw bestelling wordt verstuurd via Post NL in een envelop met bubbeltjesplastic, inclusief cadeauverpakking.Je hoeft dus niet op je bestelling te wachten, deze wordt gewoon in je brievenbus gedaan. Op het moment van verzenden ontvang je van ons een mail met verwachte leverdag. Normaliter is dat 1 tot 2 werkdagen na bestelling (binnen Nederland).

Kan ik mijn adres nog wijzigen als mijn bestelling al verzonden is?

Klopt je adres niet? Stuur meteen een mailtje naar info@welovesilver.nl, de meeste pakjes worden direct verpakt en verzonden. Als je het op tijd doorgeeft kunnen we het foute adres nog veranderen. Zodra het verzonden is kunnen we helaas niks meer voor je doen.

Winkelwagen
0
3 halen 2 betalen